Hallo allemaal :)

29 juni 2012 - Geffen, Nederland

Hallo lezers van ons reisblog,

Morgen is het zover, we gaan naar Maleisië =) !                                                                                 Super leuk dat jullie allemaal onze reis willen volgen met dit reisblog. We zullen proberen het blog goed bij tehouden, maar dat zal misschien niet altijd lukken, omdat ik niet  weet of we wel internet hebben midden in de jungle. Heel veel plezier met het lezen en kijken van dit reisblog!

Judith en de rest

1. Roos en Johan:
    29 juni 2012
    heel veel plezier en (ont)spannende avonturen toegewenst en: we staan ook open voor asian fashion & art updates hoor!
  2. Henri toemen:
    Judith

Nou goeie reis toegewenst! En in de jungle oppassen voor slangen, krokodillen en wilde indianenstammen!!!

henri toemen
  3. Jacqueline Ten Kortenaar:
    29 juni 2012
    Heel veel plezier. Ik hoop dat jullie een hele goede reis hebben en genieten van alles wat er te zien is.

Jacqueline
  4. Nederkoorn:
    29 juni 2012
    Nogmaals heel veel plezier gewenst tijdens deze boeiende vakantie.
    Geniet ervan en een hele goede reis. We zien uit naar jullie verhalen op het reisblog.
    Groetjes Jeroen, Tamara, Justin, Colin en Noah.
  5. Joan:
    1 juli 2012
    hallo daar.
    hoe is de reis gegaan. Viel het toch mee. Hebben jullie al lekker weer en de eerste nacht daar lekker geslapen.
    wij gaan jullie verhalen vol verwachting lezen en hopen dat jullie samen ontzettend gaan genieten en terug kunnen kijken op een onvergetelijke reis.