dag 16, 17 en 18 'Lang Tengah'

18 juli 2012

Eergisteren zijn we aangekomen op het volgende eiland. Omdat mama nog zo'n speedboat niet aan kon, vroegen we de kapitein extra langzaam te varen. Hij zei dat hij wel van relaxt varen hield en reed op halve speed.

Het is een heel mooi resort met zwembad aan het strand en veel rustiger dan op het vorige eiland, hier hebben we het zwembad en de zee bijna voor ons zelf. We doen hier dan ook niet veel meer dan een beetje uitrusten aan het strand en aan het zwembad. Er zijn voor ons zelfs verse cocosnoten uit een palmboom geplukt die we op konden drinken.

De eerste dag hier zijn we ook nog over het strand naar Long Beach gelopen waar we op de pier de zonsondergang prachtig konden fotograferen. 'S avonds is hier ook een bar open met leuke muziek.

Gisteren zijn we nog wel met een excursie meegegaan om wat verder te gaan snorkelen. Met een bootje met veel chinezen gingen we de zee op om wat dieper te gaan. (met zwemvest aan) Het was heel mooi en je kon nog meer vissen en koraal zien! Helaas lukte het niet om de filmpjes hiervan te uploaden door het trage internet hier.

Vanmiddag gaan we weer naar Long beach om daar bij de pier te gaan snorkelen, we hadden gehoord dat dat daar ook heel mooi kon.

Kort verhaal, maar we doen hier ook niet zo veel. Zie ook de foto's.