strand

15 juli 2012 - Pulau Perhentian, Maleisië

strand

Deze foto werd gemaakt op 15 juli 2012 in Pulau Perhentian, Maleisië met een Nikon D5000.

1. Anneke Berkelaar:
    15 juli 2012
    Hallo Allemaal, Afgezien van de wilde tocht over het water (zou voor mij ook niets zijn) lijkt me het wel wat zo'n hutje op het strand. Ons hartje gaat weer open, zeker met de 17 gr en wind/ nattigheid van vanmiddag hier. De open haard maar aan (wordt dan wel weer snel te tropisch hier binnen .. )
    Willem is donderdag weer thuis gekomen uit het Radboud, dinsdag opgenomen, op de foto en toestemming gekregen om te mobiliseren. Viel nog niet mee aanvankelijk. Net als Andre Kiuipers regelmatig erg duizeling en terug naar horizontale positie. Donderdag lukte het lopen met elleboogkrukken weer goed en mocht hij met de ambulance naar huis. De handel weer terug naar de uitleen thuiszorg (heerlijk ruim)en hij slaapt weer in z'n eigen bedje. Loopt nog schuifelend (mag 10% belasten) en heeft nog wel een dik been/voet maar het scheelt een heel stuk. Marit zit nog op Kos met vriendinnen, komt donderdag weer thuis. Geniet van de visjes onder water, gewoon een oud broodje in een drinkflesje of zakje proppen en meenemen dan eten ze uit de hand onderwater. Met groet van ons, willem, Karlijn en Anneke.