dag 21 thuiskomst

21 juli 2012 - Geffen, Nederland

Nadat we gisteren Melaka nog hebben bekeken en hebben geshopt, werden we s'avonds weer opgehaald door de taxi naar het vliegveld. We reden weer terug naar Kuala Lumpur en zijn vanuit daar weer binnen 12,5 uur naar huis gevlogen. De vlucht was niet heel comfortabel, want we hadden de helft van de tijd veel turbulentie en de vrouw voor Michiel klapte haar stoel zo ver naar achteren dat Michiel geen film meer kon kijken, omdat hij het schermpje niet meer kon zien.

We waren dus wel weer blij toen we geland waren, maar het weer vonden we wat minder. Uiteindelijk weer veilig aangekomen in Geffen met een hoop goede herinneringen en ervaringen van een mooie reis!

We willen jullie allemaal bedanken voor het lezen van ons reisblog en de leuke, enthousiaste reacties!

Marloes, Michiel, Judith, Peter en Ineke

1. Anneke Berkelaar:
    21 juli 2012
    Hallo allemaal, Wij hebben ook genoten van jullie verhalen! Slaap lekker in julie eigen bedje in het "koude"Geffen. Kuala Lumpur en de tropen lijkt, als je weer thuis bent, snel onwerkelijk ver weg maar deze avonturen die jullie met elkaar beleefd hebben blijven je altijd bij. Veel napret en groetenWillem em Anneke.